Obserwatorzy

poniedziałek, 4 stycznia 2010

Na życzenie małego fana (2)

Jak na razie tempo powstawania portretu Michaela Jacksona jest (jak na mnie) wprost niewiarygodne. Jest to niewątpliwie zasługa siedzenia w poczekalniach różnego rodzaju. Do wyszycia pozostała jedynie czupryna.
Przynajmniej widać już, kto to będzie. Chyba.
--------------------------------------------------
Rozsmakowałam się w ATC, w związku z czym nie mogłam oprzeć się pokusie i zapisałam się na walentynkową wymianę organizowaną przez Anek-73. Dużo czasu na wykonanie ateciaków i do tego sprzyjające okoliczności domowe ;-)
--------------------------------------------------
Madziorek: Jak widać, MJ wygląda całkiem nieźle :-)
Makneta: Bardzo dziękuję za życzenia :-) Wzajemnie, kochana, wzajemnie :-)
Drugi-pingu35: Witam w gronie blogujących :-) Na pewno będę zaglądać :-)
Izabela: Bardzo, bardzo dziękuje za wyróżnienie. Czuję się bardzo zaszczycona, zwłaszcza z powodu tego wyróżnienia :-) Jest mi szalenie miło :-)

2 komentarze:

  1. Bardzo go lubię! Nawet nie wiedziałam, że jest taki fajny wzór to wyhaftowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet 'całkiem - całkiem' nieźle ;-))))

    OdpowiedzUsuń