Obserwatorzy

środa, 25 stycznia 2012

Art Journaling (5)

Kolejne wyzwanie terminowe u Skrapujących Polek.
Strona 13 Art Journal-a: ON
Bodajże w piątej klasie podstawówki, bodajże na sprawdzianie z historii pisałam o przejściu z "przed naszej ery" w "naszą erę". Do dziś pamiętam fragment zdania: "...i wtedy narodził się ON...". Grzeczną dziewusią byłam nad wyraz i właśnie to podkreślone słowo ON było dla mnie pewną namiastką buntu przeciwko panującemu ustrojowi. Infantylne to okropnie, ale dla mnie to było niczym wyjście na manifestację.
Brak odpowiednich materiałów (konkretnie sianko mi wcięło) wymusił zmianę koncepcji i - tu muszę się przyznać - zaczerpnęłam natchnienia od Aneladgam.
Spodobało mi się psikanie różnymi "mistami" - z ich pomocą stworzyłam kolejne tło. Jednakowoż w rzeczywistości cała strona jest zdecydowanie bardziej pastelowa - wtedy, kiedy mogę trzasnąć fotkę, słonka nie ma na niebie od dawna, ewentualnie jeszcze długo trzeba na nie czekać.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających.

2 komentarze: