Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2012

ATC Nożyczki

Ostatnią konkursową pracą przygotowaną na II DWLC było ATC pod wdzięcznym tytułem "Nożyczki".  Konkurs był zorganizowany przez Ayeedę, która - poza tematyką - określiła dodatkowe wytyczne: użycie przynajmniej trzech mediów. Nie pamiętam już dokładnie, co ja tam nawydziwiałam, ale na pewno był tusz Distress Vintage Photo, Cracle Accent i sporo psikania różnymi mgiełkami.
Były też przeszycia - jak już dorwałam się do maszyny do szycia, to eksploatowałam ją bezlitośnie ;-)
Konkurs był połączony z wymianą. Mnie przypadło w udziale cudne ATC Efki. Jak tylko je zobaczyłam, pomyślałam sobie, że fajnie byłoby je wylosować :-)
I tym razem poszczęściło mi się - zdobyłam drugą nagrodę :-) Nie pamiętam już dokładnie, co było w iście Ayeedowej torebeczce (z wrażenia nagrody pomieszały mi się z zakupami), ale jedno muszę koniecznie pokazać - notes zrobiony przez samą Ayeedę :-)
Prawda, że cudny? :-)

5 komentarzy:

  1. Przecudny! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania :-) Ayeeda to mistrzyni w stosowaniu mediów!

      Usuń
  2. Tak, już Ci mówiłam, że rozbiłaś bank na warsztatach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D Wyobrażasz sobie mój szok i niedowierzanie? To były moje pierwsze konkursy w życiu! :-D

      Usuń
  3. Jeszcze raz gratuluję i cieszę się, że notes przypadł Ci do gustu:) ATC jest rewelacyjne:*

    OdpowiedzUsuń